Рідновірський інформаційно-аналітичний ресурс Головна Реєстрація Вхід
Головна » Статті » Світогляд

У категорії матеріалів: 45
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Президенту України п. Ющенку В. А.
Прем’єр-міністру України п. Тимошенко Ю. В.
Голові Верховної Ради України п. Яценюку А. П.
Голові СБУ п. Наливайченко В. О.
Членам РНБО України

ЗВЕРНЕННЯ
ПРО ВИЗНАННЯ ХРИСТИЯНІЗАЦІЇ РУСІ
НАЦІОНАЛЬНОЮ ТРАГЕДІЄЮ УКРАЇНИ-РУСІ

Світогляд | Переглядів: 1718 | Author: Галина Лозко (Зореслава) | Додав: Богудан | Дата: 30.07.2008 | Коментарі (0)

Родная Вера в двух словах: ничего сверхъестественного
Світогляд | Переглядів: 1928 | Author: Богудан Змій | Додав: Богудан | Дата: 23.07.2008 | Коментарі (2)

Image Если написанное сто лет назад 100%-но актуально и ныне – из этого следует, по меньшей мере, одно из двух: или автор гений и провидец, или мир не изменился за эти сто лет. Или, что часто случается, автор гениально провидел, что за сто лет мир не изменится. Похоже, именно так дело обстоит с ницшеанской проповедью «О проповедниках смерти» (http://www.gumfak.ru/filos_html/zaratustra/zarat10.shtml ).

Впрочем, проповедники смерти, о которых писал Ницше сто лет назад, появились гораздо раньше. Первым из широко известных ныне можно считать Будду Сиддхарту; вторым – Иешуа Назарянина. За ними тянется длинный и скорбный хвост последователей.

Світогляд | Переглядів: 1067 | Author: Богудан Змій | Додав: Богудан | Дата: 21.05.2008 | Коментарі (0)

Image Что видит родновер, попавший на христианский праздник? Чем отличается наше мировосприятие от «ихнего»? Есть ли жизнь между родноверием и христианством? Чем были христианские храмы до крещения и чем становятся теперь? Об этом читайте в пасхальном репортаже из Херсонеса Таврического.
Світогляд | Переглядів: 977 | Author: Перки | Додав: Богудан | Дата: 04.05.2008 | Коментарі (0)

Такі програмні звернення час від часу необхідні для перегляду мети і завдань кожного історичного починання. Зараз рух українських рідновірів страждає від розколу і ослаблення імпульсу і ми повинні його відновити.
Світогляд | Переглядів: 693 | Author: Шегор Расате | Додав: Богудан | Дата: 10.02.2008 | Коментарі (0)

Image С осени 2008 года в общеобразовательных школах Украины появится новый предмет. Пока – факультативный. Официальное его название: «Я учусь быть толерантным». Предназначен он для подростков 15-18 лет – т. е. для старшеклассников. Министерству образования и науки предложено ввести ещё и уроки толерантности для детей 12-14 лет. Министерство уже распорядилось насчёт подростков, а насчёт детей – пока думает. А пока оно думает – нам с вами, дорогие читатели (и особенно – родители) самое время разобраться: кто, чему и зачем надумал учить наших детей? И что нам, родителям, делать в создавшейся обстановке?
Світогляд | Переглядів: 1505 | Author: Дмитрий Киселёв | Додав: Богудан | Дата: 14.01.2008 | Коментарі (1)

Вихід у 1918 р. праці Освальда Шпенглера „Сутінки Европи” заклав наріжний камінь формування, узагальнення та поширення нової парадигми критики ліберально-демократичного капіталістичного світоустрою, пізніше означеної терміном „Консервативна Революція”.
Світогляд | Переглядів: 654 | Author: Святослав Вишинський | Додав: Богудан | Дата: 10.01.2008 | Коментарі (0)

Цими днями став мимовільним свідком вуличної перепалки двох молодих людей, яка завершилася прецікавим висловлюванням юнки, котра сказала приблизно так: «Залиште мене в спокої і … не кидайте мене саму». Можна би, звісно, списати вислів на незбагненну жіночу логіку, та чомусь здається, що в ньому є щось кардинальне, таке що найкраще характеризує наше сьогодення. Адже парадокс Ортеги-і-Гасетта: бути самотнім у натовпі – давно вже став фатальною реальністю. Якщо говорити на рівні принципів: суспільство стало масовим, втративши при цьому сенс свого існування як цілості. Йдеться про серйозне зниження порогу виживання та про втрату деяких із законів системи: наприклад спеціалізації та кооперації. І навпаки – у розпорошеному масовому суспільстві окрема людина втратила чесноти, які були потрібні для її соціалізації. Це і сором, і помірність, і жертовність, обов’язковість та масу інших важливих та дрібних. Людина, що не озирається на інших, не бачить у них істоту, чия вартість співмірна із власною та гідна захисту ціною власної жертви, по суті виходить у ранг надлюдини. Але не ніцшеанської Надлюдини, для якої Свобода – це Слава (бути першим серед людей) та Гіпервідповідальність (місія ощасливлення всього людства), а надлюдини вітця сучасного сатанізму Ш. ла Вея, для якої Свобода – можливість принести в жертву всіх, заради спасіння одного – Себе любимого. Таким є наш «масовий» сучасник, який втратив те, що у Велесовій книзі означено принципом: долішнє відповідає Горнєму, а внутрішнє – зовнішньому.
Світогляд | Переглядів: 669 | Author: Володар Куртяк | Додав: Богудан | Дата: 24.12.2007 | Коментарі (0)

Демократичний поступ, як процес станової дезінтеграції, у ХХ ст. досягнув свого інволюційного "дна", якому Х.Ортега-і-Гасет дав визначення "бунт мас". Маса, як "якісна однорідність, ... суспільна безформність, ... людина, що не відрізняється від інших, а являється повторенням загального типу" [1, с. 17], у сучасному світі стала вирішальним чинником суспільного життя та рушійним фактором історії, відібравши функції та привілеї станових (і духовних) меншин минулого. Меншини, як "спеціально кваліфіковані одиниці чи групи одиниць" [1, с. 17], втратили монополію творення, будучи нівельованими масою або відкинутими нею на маргінес соціального життя.
Світогляд | Переглядів: 1109 | Author: Святослав Вишинський | Додав: Богудан | Дата: 03.11.2006 | Коментарі (0)

Ключовою проблемою вивчення людської цивілізації є розуміння психологічних механізмів функціонування суспільства як форми колективного співжиття. Вирішальним чинником формування та еволюції суспільства завжди виступає певна абстрактна ідея, що об'єднує його членів і спрямовує їх у напрямі відповідного розвитку - матеріального втілення ідеї. Природа цієї абстракції на різних етапах історії втілюється у різних видах суспільної свідомості, проте у своїх вищих формах завжди несе дух власної сакральності - "релігійності".

При огляді історії середньовічної Европи та Близького Сходу чітко простежуються паралелі між духовною та політичною централізацією влади, а також тенденції експансивного розширення держав даного типу - співвідношення політичної та духовної імперій. Вже у І ст. до н.е. помітні перші ознаки витіснення політеїзму монотеїзмом як наслідок відцентрових процесів в античному суспільстві (еліністичні монархії, Римська імперія). Теологічні доктрини стають на службу зовнішній та внутрішній політиці світської держави.
Світогляд | Переглядів: 735 | Author: Святослав Вишинський | Додав: Богудан | Дата: 03.11.2006 | Коментарі (0)

Неділя, 25.06.2017, 16:59
Меню сайту
Категорії каталога
Світогляд [45]
Суспільство [39]
Влада [26]
Господарство [9]
Наука [29]
Події [28]
Творчість [11]
Розваги [0]
Офіційні папери [2]
Особи [22]
Промови [3]
Відгуки [9]
Форма входу
Логін:
Пароль:
Наше опитування
Чи подобається Вам наш сайт?
Всього відповідей: 196
Пошук
Друзі сайту
Рунный посох: официальный сайт фестиваля славянских искусств Славянская Библиотека: книги, статьи, языческая музыка разных стилей, клипы языческих музыкальных коллективов, видео, ссылки, юзербары, Вече. Славянский информационный каталог Общество Белые Традиции
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
"Віче" © 2017Хостинг від uCoz